Succé på årets UF-mässa på Elmia

Torsdagen den 2 mars arrangerade "Ung Företagsverksamhet" UF-mässan uppe på Elmia. Hela 14 tävlingar avgjordes under en prisutdelning i Hammarskjöldsalen på Elmia och i kategorin "Årets lärare" vann vår egen, Helena Bohman! Stort grattis önskar hela Sanda!

Motivering: "Årets UF-lärare är en lärare som varit med länge och som utstrålar trygghet, säkerhet och stabilitet i sin roll. Läraren har alltid ett trevligt bemötande och en positiv utstrålning, vilket snabbt sprider sig vidare till eleverna. Läraren har även en stadig och uppskattad relation med det lokala näringslivet. Med sin gedigna erfarenhet och ambition ser läraren till att eleverna alltid presterar efter sin yttersta förmåga, följer alla riktlinjer och håller en mycket god koll på läget. Arbetet med UF-företagandet flyter hela tiden på och hålls i fas med goda resultat, vilket är något som genomsyrar lärarens oerhörda kompetens och skicklighet.